POZYCJONOWANIE STRON
Pozycjonowanie stron to usługa, dzięki której strona internetowa ma znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Obecnie zdecydowanie najwięcej osób korzysta z wyszukiwarki Google, gdzie wpisuje to, czego szuka. Ludzie używają różnych słów, aby znaleźć to, czego szukają.
Naszym zadaniem jest odnalezienie i wybór odpowiednich słów kluczowych, dzięki którym potencjalni klienci mogą odnaleźć stronę www firmy, która zleciła nam pozycjonowanie. Odpowiedni dobór fraz/słów kluczowych jest pierwszym krokiem, bez którego nie można nawet myśleć o powodzeniu całego pozycjonowania. Jeśli wybierzemy niewłaściwe słowa kluczowe, to mimo wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google, na naszą stronę trafi bardzo mało osób. Klienci, którzy zlecają nam pozycjonowanie swojej strony www otrzymują od nas cały zestaw słów kluczowych wraz z informacją na temat tego, ile osób średnio w przeciągu miesiąca szukało w Google danego słowa.
Dzięki temu nasz Klient wie, że na przykład fraza "fotograf weselny" była 4 razy rzadziej wyszukiwana, niż fraza "fotograf na wesele". Firma może wtedy wybrać właściwe i opłacalne słowa kluczowe, które zagwarantują duży ruch na ich stronie.
Pozycjonujemy strony www i sklepy internetowe. W zależności od tego, co oferują firmy, których strony pozycjonujemy, wybieramy odpowiedni sposób pozycjonowania. Dla dużej i zróżnicowanej liczby produktów bardzo dobrą metodą pozycjonowania jest tzw. pozycjonowanie "long tail" - długi ogon. Skupiamy się wtedy na mniej konkurencyjnych, niszowych, dokładnie doprecyzowanych frazach. Są to frazy, na które konkurencja jest stosunkowo niska, a które generują pewien ruch. Plusem jest tutaj to, że osoba, która szuka takiej frazy i trafia do nas, bardzo często wybiera naszą ofertę, bo znajduje dokładnie to, czego szukała. Jest to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych czy dużych serwisów.